onsdag 27/6

Hej på er!
Onsdag idag, mitt i veckan och jag lämgtar efter helg. Eller mest av allt längtar jag efter att J ska gå på semester så att vi kan njuta av lediga dagar tillsammans. Längtar jättemycket! Ikväll ska vi på bio bara vi två... jag tror faktiskt  aldrig vi varit på bio helt själva någon gång... har alltid trevligt sällskap i form av vänner och familj. Ska äta på Danilo  innan filmen börjar - älskar konceptet med en riktigt bra restaurang och bar på biografen! Jag har siktat in mig på entrecot och potatisgratäng med rödvinsås ;) och efter härlig middag blir det premiären av Ice age 4! 
 
Innan dess ska jag hinna städa klart här hemma det jag inte hann med igår och Vickan kommer hit på fika, mys! Långpromenad med Donna ska självklart också hinnas med så jag har att göra :) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0