Laktosfritt

Jag är laktosintolerant så vi handlar bara laktosfria produkter om det finns. Mjölk, smör, grädde, keso, yoghurt, glass osv... Dock har jag aldrig riktigt fastnat för någon laktosfri glass vilket varit väldigt tråkigt eftersom det är min favorit, speciellt nu på sommaren. Nu har det plötsligt börjat komma laktosfri glass som är gjord på laktosfri grädde :) Vi provade Åhus päronstrutar för några dagar sedan och dom fick toppbetyg! Därför blev jag så glad när vi hittade dessa på Ica idag ♥
 
 
Hoppas att dessa är riktiga höjdare, då kommer denna sommaren bli kalasbra ;) Ska titta på film och mysa med glass och cider nu :) godnatt alla!
 
UPDATE: Riktigt god glass! J fastnade för chokladen och jag för jordgubbsglassen med marshmallows... Ska se om det finns fler smaker nästa gång vi handlar, åh vad kul ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0