Söndag 1/7

Hej på er!
 
Vi hade middag och spelkväll här igår och vi spelade till 03 inatt och då hade jag ingen lust att sätta mig här och blogga... hoppas ni hade en fin lördag :) Stefan och Linus var här och vi åt middag (slängde ihop en lasagne och en god sallad) och jag fick äntligen testa Kesella rabarber igår till dessert, så god! Toppade med jordgubbar och vaniljsocker och det var en ritktig hit ;) Sedan spelade vi Settler från Catan hela kvällen (och natten...) och hade verkligen jätteroligt. Jag vann båda omgångarna ;) wohooo! Vi drack vin och dukade upp med massor av godis och chips. Kvällen var riktigt lyckad! Nu har vi varit på långpromenad i skogen med Donna och Linus och Stefan är på väg hit igen för att spela mer Settler från Catan, vi fastnade verkligen haha! 
 
Ha en bra söndag, kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0